Kaikki, mitä tarvitset tietää
Mitä tarvitsen voidakseni käyttää Trustlyn palveluja?
Tarvitset Trustlyn käyttämiseksi henkilökohtaisen pankkitilin, joka mahdollistaa pankkisiirtojen tekemisen. Käytettävissä oleva saldosi ei voi olla pankin luottoa ja pankkitilisi valuutan on oltava paikallisessa valuutassa.
En saa palvelua toimimaan, mistä kiikastaa?
Useimmiten syynä on se, ettet ole vahvistanut PayPal-tiliisi liitettyä
sähköpostiosoitetta. Jos olet uusi PayPalin käyttäjä, katso saapuneet
sähköpostisi ja vahvista sähköpostiosoitteesi viestissä, jonka sait
meiltä. Voit myös avata asetukset ja napsauttaa sähköpostiosoitteesi
vieressä olevaa vahvistuspainiketta saadaksesi meiltä uuden
vahvistusviestin.
Jos pankkisi ei ole Trustlyn kanssa yhteistyötä tekevien pankkien
luettelossa, et valitettavasti voi käyttää tätä palvelua. Tästä
huolimatta voit aina lisätä rahaa PayPal-tilillesi tavallisella
pankkisiirrolla.
Onko Trustly turvallinen?
Trustly on Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen valtuuttama ja valvoma
lisensoitu maksulaitos. Meillä on maksupalveludirektiivin (PSD,
2007/64/EY) mukainen, eurooppalaisen maksupalveluntarjoajan (PSP)
myöntämä lisenssi. Yhdysvalloissa toimintaamme valvovat osavaltioiden
viranomaiset.
Sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttääksesi Trustlyä, emmekä koskaan
tallenna henkilökohtaisia tietoja, joiden avulla voidaan käyttää
pankkitiliäsi. Trustly käyttää tehokkainta mahdollista
salausstandardia pankkien turvajärjestelmien lisäksi.
Etkö löydä pankkiasi?
Jos pankkisi ei ole luettelossa, et voit lisätä rahaa tilillesi
Trustlyn avulla.
Voit kuitenkin aina lisätä rahaa tavallisella pankkisiirrolla.
Kirjaudu sisään PayPal-tilillesi, napsauta “Siirrä rahaa” ja valitse
“Lisää rahaa saldoon” ja noudata ohjeita. Tavallinen pankkisiirto
kestää yleensä 1–2 työpäivää pankistasi riippuen.