Kaikki, mitä tarvitset tietää

Mitä tarvitsen voidakseni käyttää Trustlyn palveluja?

Tarvitset Trustlyn käyttämiseksi henkilökohtaisen pankkitilin, joka mahdollistaa pankkisiirtojen tekemisen. Käytettävissä oleva saldosi ei voi olla pankin luottoa ja pankkitilisi valuutan on oltava paikallisessa valuutassa.

En saa palvelua toimimaan, mistä kiikastaa?

Useimmiten syynä on se, ettet ole vahvistanut PayPal-tiliisi liitettyä sähköpostiosoitetta. Jos olet uusi PayPalin käyttäjä, katso saapuneet sähköpostisi ja vahvista sähköpostiosoitteesi viestissä, jonka sait meiltä. Voit myös avata asetukset ja napsauttaa sähköpostiosoitteesi vieressä olevaa vahvistuspainiketta saadaksesi meiltä uuden vahvistusviestin.

Jos pankkisi ei ole Trustlyn kanssa yhteistyötä tekevien pankkien luettelossa, et valitettavasti voi käyttää tätä palvelua. Tästä huolimatta voit aina lisätä rahaa PayPal-tilillesi tavallisella pankkisiirrolla.

Onko Trustly turvallinen?

Trustly on Ruotsin finanssivalvontaviranomaisen valtuuttama ja valvoma lisensoitu maksulaitos. Meillä on maksupalveludirektiivin (PSD, 2007/64/EY) mukainen, eurooppalaisen maksupalveluntarjoajan (PSP) myöntämä lisenssi. Yhdysvalloissa toimintaamme valvovat osavaltioiden viranomaiset.

Sinun ei tarvitse rekisteröityä käyttääksesi Trustlyä, emmekä koskaan tallenna henkilökohtaisia tietoja, joiden avulla voidaan käyttää pankkitiliäsi. Trustly käyttää tehokkainta mahdollista salausstandardia pankkien turvajärjestelmien lisäksi.

Etkö löydä pankkiasi?

Jos pankkisi ei ole luettelossa, et voit lisätä rahaa tilillesi Trustlyn avulla.

Voit kuitenkin aina lisätä rahaa tavallisella pankkisiirrolla. Kirjaudu sisään PayPal-tilillesi, napsauta “Siirrä rahaa” ja valitse “Lisää rahaa saldoon” ja noudata ohjeita. Tavallinen pankkisiirto kestää yleensä 1–2 työpäivää pankistasi riippuen.

Takaisin